[uppsalapendeln] Re: SJ inför resegaranti

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Jun 2003 16:31:44 +0200

"Det enklaste sättet att få ersättning" måste komplitteras med brevväxling med
kundtjänsten.(se nedan)
Det blir nog 3-6 månader väntetid som vanlig.

From:<kundinfo@xxxxx>
Hej
Tack för ditt mail.
Man kommer fortfarande att behöva skicka in sina originalbiljetter till oss,
jag beklagar om detta inte framgick ordentligt i tidningsartikeln.
Med vänlig hälsning
SJ AB
Jenny Brithell