[uppsalapendeln] Restidsgarantin och tidsgränsen?

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Feb 2004 09:24:03 +0100

Fler än jag som fått löjliga brev om att "enligt vårat [sic!] system var tåget 19 minuter försenat. Ersättning enligt restidsgarantin utgår därför inte..."

Uppenbarligen går inte SJs stationsklockor rätt. För det är dem jag går efter. Var det inte järnvägen som för drygt 100 år sedan tvingade fram
en gemensam tid för hela Sverige..?

This communication is confidential and intended solely for the addressee(s). Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you believe this message has been sent to you in error, please notify the sender by replying to this transmission and delete the message without disclosing it. Thank you.

E-mail including attachments is susceptible to data corruption, interruption, unauthorized amendment, tampering and viruses, and we only send and receive e-mails on the basis that we are not liable for any such corruption, interception, amendment, tampering or viruses or any consequences thereof.