[uppsalapendeln] Re: Restidsgarantin

  • From: "Eva Britt Karlsson" <evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "Uppsalapendeln" <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Jan 2004 11:19:02 +0100

Jag var med på samma tåg - men kunde inte drömma om att man kunde få
ersättning för  den förseningen. Att någon blir akut sjuk kan ju faktiskt
inte någon rå för.

Hur många minuter var vi försenade? Jag undrar eftersom jag också tänker
skicka in en reklamation nu när jag vet att du fått ersättning.

M v h
Eva Britt Karlsson

 Tobias  skrev:

>Jag skickade in en reklamation för direkttåget 8.00 den 15/1.
>Reklamationen skickades den 15:e eller 16:e, och jag fick ett värdebevis
>på 47 kronor i posten  i går. Snabbt jobbat må jag säga!

 Klipp.