[uppsalapendeln] Re: Reklammation av 7.17 tåget idag

  • From: "Eva Paalzow Star Sollentuna" <eva.paalzow@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 07 Feb 2003 12:32:51 +0100

HJÄLP!!! Jag åkte med 07.15 (ord. avg.) tåget i morse från Uppsala, har just
kommit till mitt arbete kl. 12.30. JA, jag vill ha din text som gav pengar
tillbaka! Nu just ska jag ta hand om ett inbokat besök (de andra två har fått
inställas!!) Det är fullständig kaos på denna kollektivtrafik - jag måste bara
få skriva av mig.
mvh Eva Paalzow

>>> Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx 02/07/03 12:02pm >>>
jag kan e-posta texten till ett brev som gav mig 1400 pix tillbaka efter
förra årsskftets trafikinferno, om ni är intresserade.

/F