[uppsalapendeln] Reklamationer

  • From: lena.10@xxxxxxxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 28 Nov 2002 15:41:09 +0100

Hej!

Jag har en släkting som arbetar på SJ i Göteborg.
Jag skickade en fråga till henne angående reklamationsmöjligheterna i Krylbo
och fick följande svar:
------------------------------------
Det är inte sant att reklamationsmöjligheten i Krylbo kommer att försvinna,
däremot så kommer både tågpersonal och butikspersonal att få befogenheter
att ersätta kunden direkt.

Kundtjänst i Krylbo kommer att ta hand om det som inte går att lösa på plats
eller om kunden kräver kontant ersättning för något.

De kommer också att ta hand om de reklamationer som kommer in via mail från
SJ´s hemsida.
Lena Öijer

Sök företag på Gula Sidorna
http://www.gulasidorna.se