[uppsalapendeln] Prishöjning !

  • From: Pamela Davidsson <pamela.davidsson@xxxxxxxxxxx>
  • To: "uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx" <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Nov 2004 13:37:57 +0100

Hej,

Hälsan tiger still. Det har varit tyst på listan ett längre tag.

I morse upptäckte jag att Sj har höjt priset på tåget. Det kostar nu 64 kr enkel
resa med TIM-kort Uppsala-Stockholm. Det blir 20 kr mer i veckan för min del.
Jag har varken sett eller hört något om denna höjning i förväg.

Fredrik, kan du be Irja kommentera det ? Vad är anledningen till höjningen, och
varför får man inget veta i förväg ? Hur länge gäller detta priset ?

m v h,
Pamela Davidsson

PS har priset för månadskort oxå höjts ? Jag har inte koll ??
http://www.tim-trafik.se/priser_resultat.asp?to=e269.htm