[uppsalapendeln] Re: Preliminär ny tidtabell!

  • From: Thomas Tydal <uppsalapendeln@xxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 28 Mar 2004 23:19:50 +0200

Torbjörn,

Det jag skriver är inte hur jag tycker det borde vara. Jag berättar inte vad
som är rätt och fel. Allt jag säger är hur det är. Jag talar om hur
konduktörerna reagerar och varför. Det gör jag för att jag inte vill att saker
som den Dmitrij var med om ska hända. Så förhoppningsvis kanske ni slipper det
nu när ni vet hur viktigt det är att fråga om man är osäker.