[uppsalapendeln] Re: Preliminär ny tidtabell!

  • From: Pamela Davidsson <pamela.davidsson@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 25 Mar 2004 15:23:39 +0100

Hoppas det bara är halva tidtabellen jag fått se !

4 st tåg från Stockholm mellan kl 16-18 är oacceptabelt lite.
Har alla direkttåg från Stockholm försvunnit ?

Sista dagliga tåg kl 23.10 är en oacceptabel försämring. Kan inte 0.10-tåget gå
dagligen ?

Mina favorit-tåg kl 14.55 och 15.25 finns inte heller med. Ska vi på
Uppsalapendeln inte få åka med långdistanstågen framöver ?
(De finns med i nuvarande tabell 51)

7.30-tåget fr Uppsala har nog drabbats av tryckfel, annars kommer det aldrig
fram...

Pamela Davidsson