[uppsalapendeln] Positivt om SJ 2

  • From: Erika Svensson <erika_amor@xxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 May 2004 01:51:28 -0700 (PDT)

Jag har jobbat med kundkontakter som chef inom ett
företag tidigare. Jag är väldigt noga med hur man
hanterar kunder när de ringer till företaget. Jag har
dock alltid blivit postivit bemött när jag ringt
Kundtjänsten på 75 75 99. De som jobbar där är mycket
effektiva och kunniga. De tar sig verkligen tid med
kunderna. Det är annat mot vad Teliasenora osv

Erika

Win a $20,000 Career Makeover at Yahoo! HotJobs
http://hotjobs.sweepstakes.yahoo.com/careermakeover