[uppsalapendeln] Personalbrist?!?

  • From: Gunilla.Stenman.Jacobson@xxxxxxxxxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 2 Dec 2003 17:30:19 +0100

Nu har det runnit till även för mig. Två dagar i rad ställs tåg in p.g.a
att det saknas en tågmästare!!    Hur många hundra människor får det plats
på dessa tåg egentligen? Alla dessa 400 -5 00  eller fler får olägenheter
av olika slag för att det saknas EN person. Det är faktiskt
orimligt!!!!!!!!!!!    Jag blev försenad 40 min i går em då jag inte hann
springa till spår 17 till 17.40 utan tog Moratåget 17.55.  I morse satt
jag på golvet till Sthlm.. Jag är för gammal för det.

Hjälper det att skriva till Irja B direkt.?  Kanske hjälper det
magsåret.....?

Gunilla Stenman Jacobson
Undervisningsråd

Enheten för tillståndsprövning