[uppsalapendeln] Re: Pendlarföreningen Tierp

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 31 Oct 2002 08:39:33 +0100

de som kommer p=E5 m=F6ter den 18:e och vill vara aktiva f=E5r v=E4l anse=
s vara=20
"styrelsen", detta =E4r ju ett n=E4tverk och ingen f=F6rening!
Jag tror att de flesta av oss har v=E5ra liv fyllda med andra saker =E4n =
att=20
sitta i styrelsem=F6ten,  valberedningar, skriva stadgar osv.
men en s=E5n h=E4r aktion blir ju vad man g=F6r den till - ingen kan g=F6=
ra=20
allt, alla kan g=F6ra n=E5got...
Jag =E4r beredd att  vara den som tr=E4ffar SJ regelbundet och framf=F6r =
v=E5ra=20
=E5sikter, men d=E5 beh=F6ver ajg hj=E4lp med att samla ihop allt som h=E4=
nder
till en "kravlista".

Visst =E4r vi intresserade av att tr=E4ffa Tierp, de kanske ocks=E5 kan k=
omma=20
till den 18:e...?
Har f =F6 f=E5tt samma f=F6rfr=E5gan av Knivstas motsvarighet.

/F