[uppsalapendeln] Om Nästa möte...

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 06 Feb 2003 13:49:02 +0100

Nästa möte: är inte inplanerat alls. Nån som känner sig manad får gärna ta tag i den biten. Förra gången när vi delat ut flygblad, gått ut i både radio (P4), tv (SVT-ABC och TV4 Uppland) , fått
SvD och UNT att skriva om mötet, så kom det typ 4 personer (Katalin). Möjligtvis var det fel vald tidpukt eller nåt, men vi fick väl intrycket då att det var väldigt
få som hade intresse av att träffas (men jag hoppas vi har fel om det...!)

Men, som sagt, om nån vill koordinera ett möte, taga reda på lämpligast möjliga tid och plats, osv så kommer jag gärna.

/F

EvaBritt Karlsson wrote:

Fredrick skriver:

jodå, jag jobbar heltid (ericsson), pluggar halvtid (stockholms universitet) och renoverar en Volvo P1800 också. Samt har fästmö...

/F

Att du arbetar på Ericson hade jag räknat ut (e-postadressen - men hur du hinner med att "arbeta" det begriper jag inte, inte med denna lista, nätverket, bilrenovering, studier - och fästmö!

Nå - vad jag menar är: du lägger ned en massa tid på nätverket och det är
vi nog ganska många som är tacksamma för.
När ska nätverket ha sitt nästa möte (eller står det på hemsidan)? Täte
försöka gå, kanske även locka med mig några andra...

Går nu hem för dagen, ska bli kul att se hur sent 13.40 tåget är idag!
/Eva Britt