[uppsalapendeln] Ny tidtabell

  • From: "Jonas Hed" <hed_jonas@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 04 Jun 2003 11:37:22 +0200

Hej

Nu har SJ verkligen tänkt till igen.
Direkttågen på morgonen och eftermiddagen skall bara gå i 4 dagar innan dom tas bort för att senare i sommar återkomma i 6 dagar. Är det verkligen lönt att sätta in dessa tåg? Men SJ räknar väl med att alla skall vara på semester den tiden, 8 veckor, dessa tåg ej går...
Jag i min enfald trodde när jag såg informationen på SJ's hemsida om att nya direkttåg skulle sättas in under sommaren att dessa skulle gå hela sommaren.

Tack SJ.

Jonas Hed

Lättare att hitta drömresan med MSN Resor http://www.msn.se/resor/