[uppsalapendeln] Re: Ny informationsordning

  • From: "b b" <busett1@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 09 Dec 2004 10:19:33 +0000

Hej !

Detta gällde om jag förstod allt rätt endast på Cst och det skulle vara en prövoperiod. Men jag tror inte att det kom igång som planerat utan är uppskjutet till 1/2 om jag skall tro på det jag läst.
Ryktet som gäller är väl att man inte fick fram informationen från BV till SJs informatörer på ett bra sätt.

Kanske Tydal, om han nu är kvar på listan vet mera i ärendet?

/ Bengt

From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [uppsalapendeln] Ny informationsordning
Date: Tue, 07 Dec 2004 12:24:45 +0100

Sedan 1/12 har SJ själva ansvaret för utrop, stationsinformation m m om sin avgångar. Tidigare skötte banverket detta (och vi kritiserade dem ofta hårt för
det). Har ni några erfarenheter av den nya ordningen? Själv har jag knappt märkt någonting.

_________________________________________________________________ Hitta rätt på nätet med MSN Sök http://search.msn.se/