[uppsalapendeln] Re: Nu måste pendlarnätverket agera!!

  • From: Jöns Weimarck <jons.weimarck@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 14 Sep 2003 23:49:51 +0200

Hejsan alla!
Tänkte bara kommentera frågan varför hemsidan inte hänger med och visar alla
förseningar. Det beror till största delen på att uppgifterna till stor del
slutat strömma in på hotmailadressen och att jag inte har haft tid att gå
igenom pendlarinläggen för att extrahera fram dem själv!
Så börja skicka in uppgifter igen ni som tappat sugen, och fortsätt att
skicka in ni som redan gör det, så ska jag också kraftsamla lite och se till
att sidan hänger med bättre!

/Jöns