[uppsalapendeln] Re: Nättjänster på pendeln Uppsala - Stockholm]

  • From: "Tobbe" <humanet@xxxxxxxxxxxx>
  • To: Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx, uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Feb 2004 09:47:53 +0100

Ang nättjänster så förstår jag det som att det är några helt
fristående från SJ som vill testa marknaden för nättjänster utmed
linjen. Det kan de väl få göra. Själv är jag mer intresserad av att
mobiloperatörerna bättrar på täckningen vid Märsta - Knivsta än
internet på tåget.

/torbjörn sjölund

Sent by Medscape Mail: Free Portable E-mail for Professionals on the Move
http://www.medscape.com