[uppsalapendeln] Re: (No Date: Mon, 05 Jan 2004 18:46:43 +0000

  • From: "uppsalapendeln prob" <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxx>
  • To: peterkarlsson1969@xxxxxxxxxxx

Hej Peter!
Naturligtvis äger TIM-trafik rätten till sin egen logotyp. Förhoppningsvis har de dock överseende med ett visst, och mycket uppenbart, satiriskt användande. Är inte så fallet så plockar vi naturligtvis bort den!

/Jöns

From: "Peter Karlsson" <peterkarlsson1969@xxxxxxxxxxx>
To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxx
Date: Mon, 29 Dec 2003 19:32:56 +0000

Hej!

Jag har kikat på eran hemsida, och konstaterat att ni bryter mot lagen.

Jag har varit i kontakt med TIM-trafik, och dom har enligt uppgift inte gett er tillstånd att använda deras logotype.

Vad har ni för svar på det ?
Och vet ni vad ni kan få för konsekvenser av detta ?

Mvh
Peter K

_________________________________________________________________ Hitta rätt på nätet med MSN Sök http://search.msn.se/