[uppsalapendeln] Re: Mötesanteckningar från gårdagens möte med C Gordon.

  • From: "EvaBritt Karlsson" <eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Dec 2002 15:21:26 +0100

Jo faktiskt - två gånger har jag varit med om att kontrollanter har gått
ombord i Märsta och kontrollerat varenda kort - mot leg. det var i början
av papperskortens tid (före plastkortens införande). Den ena gången hade
jag glömt skriva namn mm på baksidan - en hygglig kontrollant gav mig
pennan och sa  "det där borde egentligen kosta pengar, men  jag är på gott
humör idag - skriv på" - den andra gången hade jag skrivit på på baksidan.
/Eva Britt

uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx skriver:
> papperskort med obegränsad antal resor  (har någon kollat namnet på
>kortet med ens legitimation nånsin?)

Eva Britt Karlsson
Vänsterpartiets kansli
e-post: evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx