[uppsalapendeln] Re: Möte med SJpå torsdag!!

  • From: "sarasundquist.privat" <sarasundquist@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 28 Oct 2003 15:50:27 +0100

Att vi borde få åka lokala resor på alla vanliga fjärrtåg, som nu är
det ju lite löjligt, vissa Sundsvall- och Faluntåg går bra, andra
inte. Känns inte som att argumnetationen håller för någonting i de
fallen.

/Sara

-------------------
 På torsdag träffar jag nya marknadsansvariga, Irja Bäckström, för
första gången.

Här är vad jag kommer på att ta upp (fyll gärna på!!!)

*usel info på stationerna, speciellt vid störningar - vad görs?

*småslarvande med tidhållning - vad görs? info?

*årskorten och X2000 - vad gäller?

*ny resegaranti 1/12 -vad gäller?

*alldeles för få kvällsavgångar!

*vad gör SJ, banverket m lf för att undvika trafikinfarkterna nu i
vinter?

*Resecentrum, Uppsala -vad ska hända, när och varför?

*SJs neddragningar, vad kommer att hända?

*X2000 och Uppsalapendlarna - när ska vi sluta bli avkastade, slippa
stå
och tigga om att få åka med, osv?

som sagt, fyll gärna på....!!! Hon har fått allt tidigare material som

samlats in via nätverket, så hon är uppdaterad.