[uppsalapendeln] Möte med SJ på torsdag!!

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: " \" <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>"@ericsson.com
  • Date: Tue, 28 Oct 2003 15:32:04 +0100

På torsdag träffar jag nya marknadsansvariga, Irja Bäckström, för första gången.

Här är vad jag kommer på att ta upp (fyll gärna på!!!)

*usel info på stationerna, speciellt vid störningar - vad görs?

*småslarvande med tidhållning - vad görs? info?

*årskorten och X2000 - vad gäller?

*ny resegaranti 1/12 -vad gäller?

*alldeles för få kvällsavgångar!

*vad gör SJ, banverket m lf för att undvika trafikinfarkterna nu i vinter?

*Resecentrum, Uppsala -vad ska hända, när och varför?

*SJs neddragningar, vad kommer att hända?

*X2000 och Uppsalapendlarna - när ska vi sluta bli avkastade, slippa stå och tigga om att få åka med, osv?

som sagt, fyll gärna på....!!! Hon har fått allt tidigare material som samlats in via nätverket, så hon är uppdaterad.