[uppsalapendeln] Mer om mötet igår...

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Dec 2002 12:27:33 +0100

....vi hann gå igenom agendapunkterna enligt tidigare mail. Dessutom överlämnade jag en sammanställning av
"Skräckexempel", "Citat" och "Förslag" från hemsidan, travel.to/uppsalapendeln vilket Gordon tyckte "var intressant men skrämmande".

Nästa möte är beröknat äga rum i slutet av januari.
Kom gärna med förslag och kommentarer tills dess! Det är nätverkets samlade åsikter som gör oss "nyttiga"!
Jag tycker också att den itnerna diskussionen här på listan är mycket givande. Så många e-mail är det väl ändå inte? 10 st/dag när det är som intensivast?
Det är också mycket att säga under inledningsfasen, när en organisation uppstartas, som vi har gjort nyligen...