[uppsalapendeln] Re: Lite nyheter om vad som händer...

  • From: "Eva Paalzow Star Sollentuna" <eva.paalzow@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 05 Mar 2003 10:02:05 +0100

Tack för att du kämpar på!
mvh Eva Paalzow
jag kommer att försöka gå på mötet på torsdag

>>> Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx 03/05/03 09:25am >>>
idag 5/3: träffar jag Michael Oscarsson (kd), suppleant i
trafikutskottet. han kommer att få  c.a 80 sidor av våra
"ögonvittnesskildringar" och annat material som vi samlat in i
nätverket. Vi ska diskutera hur man går vidare.

I morgon torsdag 6/3 kl. 20.00: har (m) i Uppsala ett möte i Uppsala
Stadshus om sin rapport om SJ/Uppsalapendeln (som ni har fått se en
prel. kopia av). Om nån mer än jag är intresserad av att komma, så antar
jag att det går bra. Gunnar Hedberg (kommunalråd) och Niclas Areskog
(Qamri) kommer också.

19/3: nytt möte med Christina Gordon, SJ.