[uppsalapendeln] Konstig avsändare....

  • From: "b b" <busett1@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 28 Dec 2002 23:05:14 +0000

Hej igen !

Beklagar avsändarnamnet på mitt mail om den nya tidtabellen. Vart Olle Andersson kommer ifrån har jag inte en aning, jag har fortfarande mina initialer B B i min profil. Kan det vara något med vilken dator man sitter på? *grubblar*

Nåväl, gott slut på det gamla pendelåret och än en gång gott nytt !

Hälsningar
Bengt

Senaste nytt från motormarknaden http://motor.msn.se/