[uppsalapendeln] Re: Inget möte

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 12 Feb 2003 14:18:03 +0100

en av de viktigaste punkterna som SAS fokuserade på när Carlzon blev chef var ju den usla punktligheten...

/F

Dmitrij Sharapov wrote:

Jag tror snarare att han vill göra som Jan Carlsson gjorde med SAS en gång i tiden, d v s
allt för affärsresanerer.
Se hur det går för SAS nu!
/D

----- Original Message ----- From: "Pamela Davidsson" <pamela@xxxxxxxxxxx>