[uppsalapendeln] Re: Inget möte

  • From: Pamela Davidsson <pamela@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 12 Feb 2003 09:47:28 +0100

Ja, det är dax att byta ståndpunkt och aktivt arbeta för att SJ skall fråntas
koncessionen !

SJs VD, som kommer från cateringbranschen, ser uppenbarligen SJ som ett
Fritidsreseföretag. Jag behöver inte en "veckans kock", jag är nöjd med att
kunna greppa en burgare eller macka innan jag kliver på tåget.

Vi behöver (minst) en transportör som ser som sin uppgift att transportera oss
på utlovad tid till och från jobbet.

/Pamela