[uppsalapendeln] Re: Inför möte med SJ: in put önsk as!

  • From: "Eva Paalzow Star Sollentuna" <eva.paalzow@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 04 Feb 2003 09:43:19 +0100

Lyckans ost - du har i alla fall fått ett svar! Själv vet jag inte vart mina
reklamationer tagit vägen; de har kanske distibuerats med SJ via Arlanda -
räkna med förseningar!
För övrigt instämmer jag helt gällande resegaranti. Någon broschyr har inte jag
heller sett till.
mvh Eva Paalzow

Har någon sett en broschyr med reklamationsvillkor????
Förenkla reklamationen vid förseningar!!! R-E-S-E-G-A-R-A-N-T-I!
Jag vill inte ha svar som nedan från kundtjänsten :

.