[uppsalapendeln] Re: Hälsan tiger still?

  • From: "Markus Harnvi" <lists@xxxxxxxxxx>
  • To: "Eva Britt Karlsson" <evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 May 2004 11:53:28 +0200 (CEST)

Hej Eva Britt och Pamela!

Det gamla sättet fungerar fortfarande.

Gå in på hemsidan och klicka på "Förseningar 2004". Den är inte dock inte
uppdaterad sen i februari.

Det som behövs är någon som är villig att uppdatera sidan. Med den nya
webben är det också möjligt för några stycken att dela på sysslan. Om ni
vill ställa upp så ger jag er rättigheter att fylla på den sidan och
förklarar hur ni gör.

Nyhetsspalten i mitten är inte tänkt främst för förseningar, utan för
andra typer av nyheter/skräckhistorier/tips. Fördelen är att alla kan vara
med och bidra med nyheter.

Jag håller med om att förseningslistan gör sig bättre på en egen sida. Det
krävs dock att någon åtar sig att hålla den uppdaterad.

     /Markus