[uppsalapendeln] [Fwd: synpunkter Uppsalapendeln]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: Pendlarnätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Apr 2004 08:39:44 +0200

-------- Original Message --------
Subject: synpunkter Uppsalapendeln
Date: Mon, 26 Apr 2004 11:22:42 +0200
From: Bäckström Irja <Irja.Backstrom@xxxxx>
To: <anders.s.eriksson@xxxxxx>, <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>

Hej!

Tack för senast! Som en uppföljning av vårt möte har vi kallat Banverket till ett möte där vi skall diskutera vårt samabete och ta upp frågor som kunder har synpunkter på. Där behöver jag er hjälp, då ni nämnde Banverkets kundansvar. Vilka frågor tycker ni att vi skall ta upp? Det mesta vet vi naturligtvis om, men får mer tyngd om frågorna kommer från våra kunder. Jag kommer självklart att ge feed-back efter mötet.

Med bästa hälsningar

Irja

Irja Bäckström

Marknadsansvarig Öst