[uppsalapendeln] [Fwd: möte med Resenärsforum fred kl 16]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 22 Aug 2005 20:29:56 +0200

-------- Original Message --------
Subject:        möte med Resenärsforum fred kl 16
Date:   Mon, 22 Aug 2005 20:17:44 +0200
From:   Kurt Hultgren <kurt.hultgren@xxxxxxxxx>
To:     <fredrick.beste@xxxxxxx>

Fredrick!
Tack för kort, trevligt samtal idag. Jag lovade att skriva ett mejl för att bekräfta vårt möte på fredag den 26 augusti kl 16.00.

Resenärsforum är en organisation som syftar till att skapa större inflytande för kollektivresenärerna gentemot olika trafikföretag. Vi tror därför att det är viktigt att olika regionala och lokala resenärsorgansiationer och pendlargrupper samverkar på olika sätt. Vi tror att vi har nytta av att stöda varandra med argument och framstötar. Det är sådana frågor som jag gärna vill prata om. Jag har fått ett uppdrag att företräda Resenärsforum. Olika grupper har ju lite olika organisationsformer.

Vi ses på fredag!
Hälsningar!
Kurt Hultgren
Civilekonom