[uppsalapendeln] [Fwd: kontakt]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Jun 2003 08:47:32 +0200

För info! Vi har fått en ny "speaking partner" !

/F

-------- Original Message -------- Subject: kontakt Date: Tue, 24 Jun 2003 13:50:36 +0200 From: Bäckström Irja <Irja.Backstrom@xxxxx> To: <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>

Hej Fredrik!

Jag har fått Din adress av Christina Gordon som nu har gått över till andra arbetsuppgifter i företaget. Jag kommer framöver att ansvara för kundkontakter även i Uppland och vill bara lämna mina uppgifter.

Jag har för närvarande semester men ser fram emot en kontakt efter sommaren.

Med bästa hälsningar
Irja Bäckström
Irja Bäckström
SJ AB, Affärsdivision Regionaltrafik