[uppsalapendeln] Re: [Fwd: VB: Pris Uppsala-Arlanda!]

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 02 Jun 2003 11:35:38 +0200

Hej!

Fick svar från kundtjänsten i Krylbo som gör mig rätt. Uppsala-Arlanda skall kosta 80:-+ 10:- extra = 90:- enligt ett officiellt brev från SJ:s kundtjänst. Jag fick även 20:- tillbaka.

Nu undrar jag varför personalen på tåget har inprogrammerad 110:- i sina handdatorer och påstår att det är det som gäller och att de inte kan ändra det priset.

MVH

Dmitrij

Dmitrij Sharapov
dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx

Skaffa mer plats för dina mail och bilagor i Hotmail Klicka här ******************************** Du har fått det här brevet eftersom du är med på uppsalapendels e-postlista. Om du vill avsluta din medverkan, skicka ett tomt e-postmeddelande till uppsalapendeln-request@xxxxxxxxxxxxx med ämnet unsubscribe Vid eventuella frågor, kontakta uppsalapendel@xxxxxxxxxxx ********************************