[uppsalapendeln] Re: [Fwd: VB: Pris Uppsala-Arlanda!]

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 12 May 2003 10:01:16 +0200

Hej!

Det framgår tyvärr inte från prislistan (där står bara om 81:- gränsen, inga undantag) och personalen i Uppsala vet inte om det (pratat med två olika personer på kundtjänsten)

Dessutom tycker jag att påslaget på 30:- gör stor skillnad mellan TiM-kort biljett (67:-) och ombordbiljett (110:-) Hinner man inte ladda sitt kort (om ett spöktåg som inte finns i tidtabellen plötslig kommer )straffas man med 43 spänn!

Torsdagen den 17 april körde man nämligen som på  fredag! Den gör SJ ibland utan att informera.

Man tar bussen nästa gång! Där är raka puckar!

Dmitrij Sharapov
dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx

Ladda ner MSN Messenger - Ett perfekt sätt att umgås Klicka här ******************************** Du har fått det här brevet eftersom du är med på uppsalapendels e-postlista. Om du vill avsluta din medverkan, skicka ett tomt e-postmeddelande till uppsalapendeln-request@xxxxxxxxxxxxx med ämnet unsubscribe Vid eventuella frågor, kontakta uppsalapendel@xxxxxxxxxxx ********************************