[uppsalapendeln] [Fwd: VB: Jag slutar som affärschef Uppland]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Jun 2003 12:17:59 +0200

-------- Original Message --------
Subject: VB: Jag slutar som affärschef Uppland
Date: Thu, 12 Jun 2003 11:37:01 +0200
From: "Gordon Christina" <Christina.Gordon@xxxxx>
To: "Fredrick Beste" <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>

Hej!

Tack för era synpunkter under det den här tiden på Uppsala-pendeln, mycket har varit till hjälp i vårt kvalitetsarbete för att göra pendeln ännu bättre.

Jag går nu vidare inom SJ och kommer att arbeta som Driftenhetschef Öst med ansvar för drift och kvalité från Mora i norr till Mjölby i söder, kundkontakter kommer i framtiden att finnas hos vår marknadsansvarige för Marknadsområde Öst, Irja Bäckström.

Trevlig sommar!

Christina Gordon

Christina Gordon

SJ AB Driftenhet Öst