[uppsalapendeln] Re: [Fwd: Till Riksdagens trafikutskott - Om SJ/Uppsalapendeln.]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 03 Dec 2002 09:37:33 +0100

vad säger Pendlarnätverket - ska vi ställa en skrivelse även till SJ ABs
styrelse? I princip samma text som förut, men
med tilläggen att både ordf. och VD pampigt utlovade bättre service och
punktlighet när de tillträdde?

Dessutom vore det ju intressant att delges deras bild av SJ/Uppsalapendeln -
hur mycket av missnöjet har rapporterats internt och kommit till
styrelsens kännedom? D V S hur mycket "krismedvetande" har man egentligen på
den nivån? Min teori är att de där "93 procenten" som är SJs officiella
statistik är det enda de känner till.

/F