[uppsalapendeln] [Fwd: SV: [Fwd: Resegarantin, fragor till SJ]]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 22 Jan 2004 16:00:08 +0100

-------- Original Message --------
Subject:        SV: [Fwd: [uppsalapendeln] Resegarantin, fragor till SJ]
Date:   Thu, 22 Jan 2004 15:57:03 +0100
From:   Bäckström Irja <Irja.Backstrom@xxxxx>
To:     <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>

Fredrick!

Tack för synpunkterna och för ett återigen trevligt möte. Jag vill bara svara på nedanstående frågor om de skull dyka upp igen hos dig:

- anmäla via webben går inte eftersom kunden måste bifoga kvitto på biljett alt. kopia på kort

- portokostnader får kunden i så fall reklamera

- svartvit kopia som är oläsligt - det får vi undersöka

- det bästa är om kunden reklamerar sin resa så snabbt som möjligt efter resan och inte samlar på sig

de två sista punkterna diskuterade vi och hoppas den blev löst.

Jag återkommer med det övriga som vi diskuterade,

Irja

Irja Bäckström

SJ AB

Munkgatan 18