[uppsalapendeln] [Fwd: SV: [Fwd: Re: Officiell Hearing om tågsträckan Uppsala-Stockholm?]]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Feb 2004 10:53:49 +0100

En officiell hearing kan vara på gång.

/F

-------- Original Message --------
Subject: SV: [Fwd: Re: Officiell Hearing om tågsträckan Uppsala-Stockholm?]
Date: Tue, 17 Feb 2004 10:49:34 +0100
From: Lennart Lundberg <lennart.lundberg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
To: <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>

Vi hänger gärna på. Jag kan tänka mig att leda en sådan hearing. Jag har vana att göra det. Jag ska prata mer Erik Weiman.

mvh

Lennart

   Date:        Tue, 17 Feb 2004 09:41:12 +0100
   From:        Erik Weiman <Erik.Weiman@xxxxxxxxxx>
   To:  Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx
   CC:  Ulf.Åström@xxxxxxxxxx

Hej!

Det tycker jag är ett strålande förslag. Vi ska se vad vi kan göra - och
hur snabbt det kan gå!

vänligen
Erik
Erik Weiman
Politisk sekreterare (m)
Uppsala läns landsting och Uppsala kommun
Tel: 018-611 60 27/727 12 37, 070-649 60 27
epost: erik.weiman@xxxxxxxxxx
webb: www.uppland.moderat.se/weiman

Fredrick Beste wrote:

Kan inte (M) i Uppsala ta initiativet till en officiell hearing med banverket, SJ, TrainMaint, kommunen, riksdagspolitikerna, representanter för Knivsta, Märsta/Sigtuna, Sollentuna, osv?

Vi måste ställa ansvariga mot väggen för att eländet bara fortsätter år efter år utan nämnvärda förbättringar, bara löften, löften.

This communication is confidential and intended solely for the addressee(s). Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you believe this message has been sent to you in error, please notify the sender by replying to this transmission and delete the message without disclosing it. Thank you.

E-mail including attachments is susceptible to data corruption, interruption, unauthorized amendment, tampering and viruses, and we only send and receive e-mails on the basis that we are not liable for any such corruption, interception, amendment, tampering or viruses or any consequences thereof.