[uppsalapendeln] [Fwd: Re: Tidtabell remiss ?]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 May 2003 11:02:12 +0200

jag åkte fredagen före Valborg kl 16.30. Lite trångt och skumpigt. Köpte ingen öl. Gordon sprang runt och såg ut att njuta av jippot. Hon har ju varit sån där "event marketing"-ansvarig förut på SJ ( Rocktåget specialtåg till Åre på sportlov och såna special-arrangemang...).
Lite för kort resa för att man skulle kunna slappna av i en pubmiljö tycker jag personligen. Men visst, en kul idé.

/F