[uppsalapendeln] Fwd: Re: Re: Var det något inställti går?

  • From: "EvaBritt Karlsson" <evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 27 May 2003 09:42:51 +0200

16.40 tåget fr Sthlm var inställt igår Jag skulle åkt med det!

Det kom bara meddelanden som följer: 16.40  till Arlanda Knivsta uppsala
är inställt. resenärer hänvisas till nästa avgång! Inte när nästa avgång
var beroende på om man skulle till Arlanda eller inte...Och inte heller
varför tåget var inställt.
själv blev jag asförbbannad, eftersom jag  hade tänkt fara med 16.40
istället för 17.10 p g a ett inbokat möte i Uppsala.
Jag hade tur - kom in på 17.10 tåget som en av de första i min vagn och
fick alltså sitta!

/Eva Britt

Eva Britt Karlsson
Vänsterpartiets kansli