[uppsalapendeln] Re: Fwd: Re: Re: Var det något inställt i går?

  • From: Pamela Davidsson <pamela@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 27 May 2003 09:58:19 +0200

Hej !
Det var många "Eskilstunatåg" som var försenade och inställda igår.
Ett tips är att försöka komma ihåg att titta på www.sj.se Sthlm avgångar innan
man lämnar kontoret. Är det rödmarkerade avgångar eller ankomster någonstans så
ska man ana oråd och klicka runt lite och se efter.
Inte för att tågen går i tid för det, men man är iallafall mentalt förberedd
och kan välja något annat tåg när man har överblick över hela läget.

.. så jag åkte 15.25 igår istället för 14.40 och 15.40 som hade stannat söder
om stan.

/Pamela