[uppsalapendeln] [Fwd: Klart med lokal till panelmötet den 22/4]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 26 Mar 2004 15:21:23 +0100

för kännedom!
/F

-------- Original Message -------- Subject: Klart med lokal till panelmötet den 22/4 Date: Fri, 26 Mar 2004 15:09:54 +0100 From: ÅSA -ULF ÅSTRÖM <astrom5@xxxxxxxxxx> To: <fredrick.beste@xxxxxxxxxxxx> CC: <irja.backstrom@xxxxx>

Hejsan!

Nu har jag bokat in en lokal för panelmötet den 22 april kl 18:30

Vi har hyrt lokalen av STIFTETS HUS och ligger på Dragarbrunnsgatan 71.

Jag ville få så centralt som möjligt, men samtidigt fick man ju ta hänsyn

till kostnaden också!

Nu när både datum och plats är klara, så kommer jag att under måndagen

skicka en inbjudan till dom andra partierna!

Irja: Har Du fått fram någon person från banverket som vill medverka?

Trevlig helg på Er båda!

Ulf Åström

This communication is confidential and intended solely for the addressee(s). Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you believe this message has been sent to you in error, please notify the sender by replying to this transmission and delete the message without disclosing it. Thank you.

E-mail including attachments is susceptible to data corruption, interruption, unauthorized amendment, tampering and viruses, and we only send and receive e-mails on the basis that we are not liable for any such corruption, interception, amendment, tampering or viruses or any consequences thereof.