[uppsalapendeln] Re: [Fwd: Information till Konsumentverket Villkor för pendlare

  • From: "EvaBritt Karlsson" <eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx, uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 29 Nov 2002 09:51:59 +0100

Är det OK om jag tar samma brev och skickar till trafikutskottet på
riksdagen? Någon däremot (framför allt en fråga till Fredrik som skrivit
det). Det gäller att arbeta på många plan, kallas visst lobbyverksamhet
:-)

Jag arbetar på Vänsterpartiets kansli och har alltså goda kontakter på
riksdagen, och i Trafikutskottet sitter för (v)

Karin Svensson Smith
Ledamot i trafikutskottet
Suppleant i miljö- och jordbruksutskottet
E-post: karin.svensson.smith@xxxxxxxxxxxx
Tel: 08-786 40 28, 070-343 95 15

Har nedan listat alla som sitter i Trafikutskottet, ifall någon vill
skriva till dem.

E-postadresserna skriver man förnamn.efternamn@ riksdagen.se allt med
gemener (små bokstäver) utan prickar och ringar på å ä och ö...

Postadress:
Namn
Sveriges riksdag
100 12 Stockholm