[uppsalapendeln] Re: Fwd: Hej!

  • From: "b b" <busett1@xxxxxxxxxxx>
  • To: lena.lindstrom@xxxxx
  • Date: Mon, 08 Sep 2003 13:47:59 +0000

Jag har aldrig upplevt parkeringseländet för jag tar alltid bussen till tåget. Om parkeringen blir kvar beror väl på Jernhusens vilja.

Personligen tycker jag man kan riva kvartert mellan Vaksala torg och Sivia torg och ta marken i anspråk för parkering för det är ont om p-platser oavsett om man skall med tåg eller ej.

/ Bengt

From: "Lena Lindström" <lena.lindstrom@xxxxx>
To: "b b" <busett1@xxxxxxxxxxx>
CC: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: [uppsalapendeln] Re: Fwd: Hej!
Date: Mon, 08 Sep 2003 15:21:11 +0200

Vilken tur att det blir någon parkering vid järnvägen! Hoppas den får bli
kvar. Jag har just undrat var vi som bor utanför stan skulle få parkera i
fortsättningen. Vi behöver nå järnvägen med bil om vi ska kunna bli
frekventa tågresenärer även utanför pendlandet.

Lena Lindström

_________________________________________________________________ Lättare att hitta drömresan med MSN Resor http://www.msn.se/resor/