[uppsalapendeln] Re: Fwd: Hej!

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 08 Sep 2003 10:00:56 +0200

intressant, har någon sett nåt av förslaget till resecentrum? I så fall, vad tyckte ni?
Själv är jag rädd att det innebär 4 år av buller, gropar, grävmaskiner, strul med utrop och tablåer och annat elände för pendlarna.

/F

Eva Britt Karlsson wrote:

Carl-Johan Engström är Planeringsdirektör i Uppsalakommun (vilken titel!).
Är inblandad i allt som ska byggas vad gäller kommunen. Så jag skulle tro
att det handlar om det nya resecentret eller så.

/Eva Britt

redan gjort, men vem var det som ville ha det?
nån på Uppsala kommun?
/F

From: Blomberg Maud <Maud.Blomberg@xxxxxxxxxx>
To: "'uppsalapendeln@xxxxxxxxxxx'" <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxx>
Subject: Hej!
Date: Tue, 2 Sep 2003 16:34:24 +0200

På uppdrag av min chef Carl-Johan Engström kontaktar jag er för att få
telefonnr till någon kontaktperson för pendelföreningen
Uppsala-Stockholm.
Tackar på förhand!

Med vänlig hälsning
Maud Blomberg