[uppsalapendeln] Re: Fwd: Hej!

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln prob <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxx>,uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 07 Sep 2003 17:38:23 +0200

det är väl jag som varit kontakt utåt?

/F

uppsalapendeln prob wrote:

Hej alla!
Detta kom till hotmail-adressen för några dagar sedan, någon som känner sig manad?

/Jöns

From: Blomberg Maud <Maud.Blomberg@xxxxxxxxxx>
To: "'uppsalapendeln@xxxxxxxxxxx'" <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxx>
Subject: Hej!
Date: Tue, 2 Sep 2003 16:34:24 +0200

På uppdrag av min chef Carl-Johan Engström kontaktar jag er för att få
telefonnr till någon kontaktperson för pendelföreningen Uppsala-Stockholm.
Tackar på förhand!

Med vänlig hälsning
Maud Blomberg

maud.blomberg@xxxxxxxxxx <mailto:maud.blomberg@xxxxxxxxxx>