[uppsalapendeln] [Fwd: Beröm]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 01 Oct 2004 13:44:55 +0200

-------- Original Message --------
Subject: Beröm
Date: Fri, 01 Oct 2004 09:52:28 +0200
From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
To: Lagerqvist Ewa <Ewa.Lagerqvist@xxxxx>, Olson Jan <Jan.Olson@xxxxx>, Bäckström Irja <Irja.Backstrom@xxxxx>
CC: anders.larsson2@xxxxx, anders.b.larsson@xxxxx

Ni ville ha postiv feedback:

En blond kvinnlig konduktör, (såg inte namnskylten mer än flyktigast, "Rosa", "Rose", kanske?) som jobbade igår torsdag 30/9 på 17.10 Stockholm-Uppsala samt i morse, 1 oktober på direkttåget 07.00 Uppsala-Stockholm, är kanske den trevligaste konduktör jag någonsin träffat på. Suverän servicemännsika, trevlig, glad hela tiden. Passagerarna ler när hon kommer in i kupén. Jag har även sett henne hantera bråkiga fyllon på ett sent kvällståg, och det löste hon utmärkt. Hon borde tjäna som föredöme för hela SJ. Så ska tågservice utföras!