[uppsalapendeln] [Fwd: Alla fick stå i morse från Knivsta]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 01 Dec 2003 11:55:43 +0100

-------- Original Message --------
Subject:        Alla fick stå i morse från Knivsta
Date:   Mon, 1 Dec 2003 11:04:29 +0100
From:   Lennart Lundberg <lennart.lundberg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
To:     Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>

Hej Fredrick!

Idag var det katastrof på 7.10-tåget från Uppsala. Fullt med stående hela vägen i gångar i hela tåget. Jag hann ta upp ungefär 50-60 namn till krav på flera vagnar på detta tåg. Hur många stod bakom kravet på fler vagnar 7.00? Nu har jag mer än 200 namn som kräver fler vagnar på 7.10-tåget. Är ni från Pendlarnätverket beredda att stöjda detta? Vi har bara två tåg mellan 7 och 8 att välja på. Den situation som nu är olidlig.
Jag funderar på att bjuda in Anders Björck på en tur.

mvh

Lennart Lundberg