[uppsalapendeln] Fw: Resor med TiM-kort

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Dec 2002 08:32:17 +0100

Till dig som har laddat TiM-kortet med en period.
-Du är skyldig att visa upp TiM-kortet för TiM-kortläsaren vid varje resa.
-Om du har gått ombord utan att ha visat upp TiM-kortet för TiM-kortläsaren
måste du tala om det för tågpersonalen och köpa en enkelbiljett till det pris
som gäller på tåget.

Alltså MÅSTE man dra den varje gång!!!

http://www.tim-trafik.se/kort_biljetter_villkor.asp