[uppsalapendeln] Fw: [Fwd: VB: Pris Uppsala-Arlanda!]

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Dec 2003 08:18:56 +0100

Fredrik,

Här nedan är början på felprishistorian. (maj 2003)
Irja saknar ju information så du kan kanske  hjälpa henne (det verkar att hon
läser  majl bara från dig).
Intressant att notera att jag har ej fått någon kommentar på majlet nedan,
varken från Christina Gordon eller Roger Foremyr.

SJ lovar att ersätta alla drabbade, MEN då krävs ett biljett i original!!!
Vem sparar på gamla SJ biljetter?
Jag skickat transaktionsnummer till kundtjänsten (betalat med kort), men det
räcker inte för ersättning.
Värdens enklaste grej:  kreditera alla som betalat 110:- med kort (till att
börja med)

Dmitrij