[uppsalapendeln] Re: Förslag till insändare

  • From: Irma Ridbäck <irma.018129984@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Jan 2003 21:56:07 +0100

Bra förslag!! ­ Jag har ingen invändning, bara en kort kommentar, till
stycket "Folk som ämnar ...":
Sedan i höstas finns ingen bussanslutning (som tidigare fanns) från
Centralen mot Stora Torget. Det borde vara möjligt att låta stadsbuss som
kommer från Sävja/Ultuna gå in på landsbygdsterminalen  eller direkt framför
Ccentralen för att ta upp passagerare. Den här delen av problemet berör
Uppsalabuss, men borde lösas i samverkan med SJ.
Irma Ridbäck