[uppsalapendeln] Re: Försening och hemsida

  • From: "Pamela Davidsson" <pamprivat@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 05 Feb 2004 22:14:36 +0000

Hej !
Jag tycker oxå det är värdefullt om hemsidan finns kvar.
Gärna t ex reklamfinansierad.

Men annars kunde vi kanske finansiera det genom att avstå, låta säga, 1 % av det vi får tillbax på resegarantin för första veckan i februari. Det borde gott och väl räcka både till webhotel och webmaster ;-))

/Pamela

From: "Tobbe" <humanet@xxxxxxxxxxxx>
To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [uppsalapendeln] Försening
Date: Thu, 5 Feb 2004 16:28:26 +0100

Hej!
I går onsdag var tåget från Stockholm 17.55 försenat till "ca 18.10"
enl högtalarutropen. Vi som tog 18.10 tåget blev därmed 23 minuter
försenade, eftersom 18.10 tåget kom in 18.56.

Iaf jag tycker att hemsidan är värdefull att ha kvar. Gärna reklam
(Swebus kanske är intresserade) eller liknande lösningar.

/torbjörn sjölund

Sent by Medscape Mail: Free Portable E-mail for Professionals on the Move
http://www.medscape.com

_________________________________________________________________ Lättare att hitta drömresan med MSN Resor http://www.msn.se/resor/